سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوازم خانه و آشپزخانه

نظر

بوش (Robert Bosch GmbH) شرکتی بین‌المللی با حوزه‌ی فعالیت طراحی، ساخت و فروش انواع محصولات و تجهیزات مهندسی است. مرکز مدیریت شرکت در گرلینگن در نزدیکی اشتوتگارت آلمان قرار دارد و سابقه‌ای نزدیک به 150 سال، آن را پشتیبانی می‌کند. اگرچه در اکثر نقاط جهان از بوش به‌عنوان نام شرکت یاد شده، اما در اسناد رسمی، به احترام بنیا‌ن‌گذار، نام رابرت بوش استفاده می‌شود.

شرکت آلمانی بوش در 4 زمینه‌ی اصلی فعالیت می‌کند که در هر کدام هم در میان نام‌های مشهور و شناخته‌شده قرار دارد. راهکارهای موبایلی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، محصولات مخصوص مصرف‌کننده مانند لوازم خانگی و ابزارهای کارگاهی، فناوری‌های صنعتی و انرژی و ساخت‌وساز، زمینه‌های اصلی فعالیت شرکت هستند. آن‌ها برای توسعه‌ی فعالیت‌های خود خریدهای بزرگی را هم در طول تاریخ انجام داده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شرکت Rexroth در حوزه‌ی فناوری‌های صنعتی اشاره کرد.

بوش که یکی از 10 شرکت بزرگ آلمانی محسوب می‌شود، بیش از همه شهرتی جهانی در تأمین قطعات اتومبیل دارد. آن‌ها پیش‌گام بازار شمع خودرو، سیستم‌های انژکتوری و ترمز در جهان هستند. امروزه، برند آلمانی در بیش از 50 کشور جهان مراکز عملیاتی دارد. از سال 1996، سهام شرکت بوش بین مؤسسه‌ای غیرانتفاعی و خانواده‌ی بوش تقسیم شد. 92 درصد در اختیار بنیاد رابرت بوش است که شرکت را با اصول غیرانتفاعی اداره کرده و سود حاصله را در فعالیت‌های نیک هزینه میکند 

برگرفته از سایت

https://www.zoomit.ir/2019/4/19/335038/bosch-brand-story

 

 

 

 

 

بوش